2011 - 03 - 02

nu är jag stolt  ! jag gav allt igår på bodycombaten ! + vi hade stepptest och sen var jag i gymmet !
har ont i vaderna.. ajajaj.. träningsvärk! sen gjorde vi en ny övning för att träna upp rumpan ! det kändes men det var awesome.. och sen hade jag väll allmänt mycket ilska som behövde komma ut och då var det skönt att få slå och sparka litegrann! skönaste sättet att få ut aggressioner.
jag var så lycklig i morse.. när jag steg upp för att äta frukost så var det LJUST ute.. det var helt underbart!
blev så glad när jag upptäckte att det var ljust och när jag gick ut så var det varmt.. inte längre -20!
nu lyssnar vi på en kvinna som pratar om högskoleprovet! ska man jobba eller plugga efter skolan.. det är det som är frågan!

Kommentarer
Postat av: nathalie

läcker header du hade:D

2011-03-03 @ 14:53:18
URL: http://itsnathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0