2011 - 02 - 08

• ♥ • Hey alla mina sötnosar! nu ska jag berätta en sak för er ! • ♥ •
igår så hittade jag något sjukt roligt.. eller, jag har hört talas om det förut! jag har tyckt det varit sjukt intressant faktiskt, men har aldrig börjat förän igår då jag såg en kompis sitta och pyssla med det och blev genast fången !
har suttit sen igår och fifflat och hållt på med gratisbio ! testat olika tävlingar , kollat in på olika erbjudanden och sånt! sen har jag suttit och kollat in spel och annat skoj, det är sjukt värt.
det går ut på att man ska samla poäng som man sedan kan växla in mot saker. som ni hör på namnet så heter det ju gratis bio och då kan man ju tro att det bara handlar om att få biokort. men visst man kan ju få biokort och så! 20.000 poäng och man kan byta det mot ett biokort , låter inte det skoj ? men man kan ju även byta in poäng mot presentkort och annat skoj som tidningar till ex. men det är väldigt enkelt att samla poäng, man kan tycka att hur ska man lyckas samla 20.000 poäng för att få 100 kr på till ex H&M , det är väldigt enkelt att samla poäng kan jag säga er ! det är bara några klick hit och dit så har du samlat ihop allting.
sen kan man tjäna poäng på sin blogg också, som att lägga upp anonser och sånt, och sen kan man skriva ett litet inlägg om det precis som nu och så får man ut poäng på det också. det finns väldigt mycket roligt på sidan. det är inte bara ett tidsfördriv som många tror det är faktiskt sjukt kul !
här är ett exempel på hur man kan lägga upp anonser på sin blogg :
jag tycker att det är väldigt värt, och det är inge lureri heller.. satsa på att bli medlem idag och du kommer inte att ångra det! http://gratisbio.se/?RecruiterID=417824 ! :D  där har du en länk till att bli medlem!
och här kommer en länk till hemsidan! http://www.gratisbio.se
• ♥ •pussochkram! • ♥ •

Kommentarer
Postat av: Emma

de verkar jätte intressant :)

Kram

2011-02-08 @ 14:08:45
URL: http://fluummmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0