2011 - 02 - 06

tjatja bloggen!! hahah... herregud. har inte kunnat skriva i helgen har knappt varit hemma.
ska berätta lite i korthet , men i helgen så har jag..
fredag : var hos pojkvännen och såg en film ! någon norsk film om troll, lite läskigt och verklighetstroget , så grymt mys att se en film med pojkvännen en fredagskväll! vi åt supergod mat också, gjorde egna pizzor och sen så gjorde jag min supergoda paj!
lördag : vaknade upp med älskling ! han var så underbar och gav mig frukost på sängen och sen så bjöd han ut mig på kinabuffé och det var så romantiskt ! sen så åkte jag vidare och skulle träffa världens sötaste jennie!! hon fyllde 18 ! och det var riktigt kul!!
söndag :  såg på en japansk konsert med massa trummor och just nu så har jag hjärnsläpp och kommer inte på vad det hette, men connor var så romantisk ! sen så fikade vi med hans mamma på dagen!
haft en skön helg helt enkelt :D

Kommentarer
Postat av: Emma

sv: saknar dig <3

2011-02-07 @ 08:30:42
URL: http://fluummmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0