2011 - 02 - 04

1.Sätt din musik på blanda
2.Klicka på nästa knappen fter varje fråga
3.Använd Sångtitlen som svar på frågan
4.FUSKA INTE
5.Få tio personer att leka det här
1.Hur mår du idag? Pure Love
2.Kommer du komma långt i livet? Don't look back
3.Hur ser dina vänner dej? I like it
4.Kommer du gifta dej? Heaven
5.Vad e ditt livs themesong? Walk this way
6.Vad e ditt livs historia? Say hey ( i love you )
7.Hur är skolan för dej? Apologize
8.Hur kan du komma framåt i livet? Eh Eh
9.Hur kommer imorgon vara? sunshine
10.Vad är det bästa med dina vänner? time after time
11.Vad finns i lager för nästa vecka? a little less conversation
12.Vikken sång beskriver dej bäst? choose
13.Hur är det med ditt liv? jah live
14.Vilken låt ska spelas på din begravning? please don't go
15.Hur ser världen på dej? viva la vida
16.Kommer du att ha ett lyckligt liv? baby love
17.Vad tycker dina vänner om dej? boten anna
18.Vilken låt beskriver den du är attraherad av? fashion
19.Vad skulle du vilja säga till nästa generation? main theme
20.Har du en djup och mörk hemlighet? raindrops
21.Brukar folk i hemlighet fantisera om dej? ride it
22.Hur kan jag göra mej själv glad? halo
23.Kommer jag nånsin ha barn? alejandro
24.vad är några tips till mej? u + ur hand
25.Hur kommer jag bli igenkänd? beautiful
26.Vad är min danssång? who's that chick

Kommentarer
Postat av: connor ward

1.Hur mår du idag? Body Bag

2.Kommer du komma långt i livet? say yeah!

3.Hur ser dina vänner dej? shot you down

4.Kommer du gifta dej? life in technicolor

5.Vad e ditt livs themesong? Ready for the floor

6.Vad e ditt livs historia? Dont hate on me

7.Hur är skolan för dej? Already home

8.Hur kan du komma framåt i livet? town called malice

9.Hur kommer imorgon vara? Tainted Love

10.Vad är det bästa med dina vänner? what is it?

11.Vad finns i lager för nästa vecka? Miami 2 Ibiza

12.Vikken sång beskriver dej bäst? low

13.Hur är det med ditt liv? white light

14.Vilken låt ska spelas på din begravning? scary monsters and nice sprites

15.Hur ser världen på dej? Lets get retarded xD

16.Kommer du att ha ett lyckligt liv? technologic

17.Vad tycker dina vänner om dej? undercover martyn

18.Vilken låt beskriver den du är attraherad av? Kids

19.Vad skulle du vilja säga till nästa generation? Untouched

20.Har du en djup och mörk hemlighet? we dont care

21.Brukar folk i hemlighet fantisera om dej? Barbra Streisand

22.Hur kan jag göra mej själv glad? monster

23.Kommer jag nånsin ha barn? Robot rock

24.vad är några tips till mej? skin

25.Hur kommer jag bli igenkänd? sunday bloody sunday

26.Vad är min danssång? jus a Rascal

2011-02-07 @ 13:17:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0