2011 - 02 - 01

ska vara med amanda efter skolan!! :D blir sjukt nice! vi ska träna som galningar! vi är sjukt bra på det också !
och nu så har studio ringt mig, så det blir att jag tar med henne ( förlåt älskling, vi får ta hemma med min systemkamera :* ) får ha en tjejdag och sen en tjejkväll helt enkelt! :D blir sjukt kul!  miss u <3
seriöst, minns då du började på hammar xD guuud vad kul vi hade på högstadietiden! du äger amanda !
jag ska även låta pojkvännen min som är sjukt bra på fotografi fota mig! blir sjukt bra! behöver man inte betala för bilderna och jag behöver lite bilder hit till bloggen! blir jätte bra ju! han är bäst i hela världen och jag älskar honom <3 puss på dig! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0