2011 - 02 - 01

emma nordström !
min gullestumpa. hon ville att jag skulle skriva ett inlägg om henne så då får jag väll se till att göra det, kommer inte bli så långt eftersom jag kommer antagligen få en fin liten bitchblick från läraren, eller vad säger du?
nyss var vi ute och tog lite frisk luft satt och pratade, det är så skönt att man kan prata om allt med henne.
hon är helt bäst! vi har fan samma humor, och när vi bakar kladdkaka är det såååå gott och underbart.
våra internskämt är ju bäst också, alla smeknamn vi har på folk.. och vi byter nog hårfärg lika ofta, minns då vi båda var blonda, vi är så skööööönt snygga ju! samma sjuka humor asså.
asså här finns ett par bilder på oss xD massa gamla bilder xD
finns mycket mer att säga, men.. kan inte nu! men en sak kan jag säga, DENNA BRUD HAR EN SPECIELL PLATS I MITT HJÄRTA. kiwiiiiiii <3
det viktigaste är.... VI VÅGAR SE CP UT TSM XD

Kommentarer
Postat av: Emma

aww :] du är helt jävla underbar kikki <3

kommer alltid finnas här för dig, du kan prata med mig om allt <3

vi och våran humor är fan helt underbar <3 hamster, nalle, emomarcus xD

vi måste fan ta och baka kladdkaka och göra piggelin dricka igen <3 sjukt underbart!

våra stunder kommer alltid finnas i hjärtat! <3

älskar dig kikki <3

2011-02-01 @ 14:23:40
URL: http://fluummmig.blogg.se/
Postat av: Anna

så sjukt söta ni är! <3

2011-02-01 @ 20:35:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0